2010. október 11., hétfő

epilogus

Itthon.. vegre... VEGRE?? hum... valahogy ugy erzem magam, mint aki
"personal" vonattal utazott es most atult "rapid"-ra...

Utolso nap Delhiben jol telt..megneztuk az Old Fort-ot es egy kicsit
Paharganjban vasarolgattunk. majd irany a repter..
es szomoruan be kell valljam hogy itt eletemben eloszor (es utoljara))
meg kellett tagadjam a magyarsagom((( nem
akartam...kinlodtam...verejtekeztem de megtagadtam..)) ez ellen nincs
mar mit tenni... de hogy is tortent az egesz: odaerunk az utlevel
ellenorzeshez... Orsinal mindent rendben talaltak.. az en utlevelemet
megneztek...utanna hummoges.. rakerdett a nevemre..elmondom...
betuzom) majd megkerdi hogy bördej? nem ertem...Orsira ranezek..O sem
erti)) megint egy tokeletesen angolul beszelovel van dolgunk)) de itt
mar nem megy a csel h no riksa))) megegyszer rakerdek h mit akar...
bördej, bördej... na ez mar sok (sokk) nekem is) vegul kiderul h a
szuletesnapomat akarja tudni))) gondolom nem felkoszontenni akart)
elmondom.. hummoges... elmegy az utlevelemmel.. hatamnal nagy sor
izgaga emberekkel) visszajonnek harman..es kezdodik az egesz elorol))
name? bördej? elmondom.. jon a kerdes h Zsolt vagyok-e? mondom nem
vagyok Nagy Istvan Zsolt, csak Nagy Istvan..nem ertik... kerdezik,
hogy a Zsolt az romaniai nev? mondom nem.. magyar... es en is magyar
vagyok Romaniabol...na ezt nem kellett volna..eles bokodes Orsi
reszerol es tagranyilt szemek a tuloldalon..reszemrol nagy
krakogas...es kiigazitas...na itt tortent a 3. kakaskukorekkolas..es
megtagadas (((..es a kiigazitas hogy NO NO a Zsolt is romaniai nev es
en is roman vagyok...ha ez nem tortent volna lehet meg mindig ott
ulnenk)) mentsegemre legyen mondva..( ugyanis kiderult h volt meg egy
utazo Nagy Istvan Zsolt, es nem tudtak a kettot egyezetetni)...nagy
hummoges a reszukrol es utanna pecset az utlevelre (igaz a problema
nem volt megoldva/tisztazva de a pecsetet megkaptam)

es akkor egy ujabb sokk...Moszkva...napsutes ...Drei Wetter Taft) es 0
fok.. Pesten hasonlo... ebbol meg jott egy kisebb hules)))

hat ennyi volt a kalandunk) love it or hate it? India vagy fekete vagy
feher...nincs kozeput..nem lehet csak ugy kozombosen otthagyni..
En nem tudom eldonteni...sokmindent tanultam az ut alatt..kozombos nem
vagyok...de hogy utalom vagy szeretem arra nem tudok egyertelmu
valaszt adni...legalabb is most meg nem...az biztos hogy a
legbipolarisabb hely amit eletemben lattam.. tele a maga szepsegevel,
pompajaval, szineivel es nyomoraval...

Ennyi. Utunk vege.... BLOG VEGE...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése