2010. október 1., péntek

Atveresi technikak

Osszeszedtem az altalunk tapasztalt leszolitasi technikakat, konverszacioba elegyedes atveres/eladas celjabol)

Ime:
"Ho ar ju szor" - h vagy uram
"vics kantri szor" - melyik orszagbol uram
"ver ar ju from" - honnan vagy
"Aj dont vant jur mani" (nem akarom a penzed) es ezutan a variaciok "i am alszo in vacation from mumbay", "i am here to luk for maj girlfrend", "i am a goverment emploi", "i am a student", "i just vant tu praktisz maj englis", "aj am an artist" (en is vakacion vagyok, mumbaybol; a baratnom miatt vagyok en itt; allami alkalmazott vagyok es azert vagyok itt h segitsek, egyetemista vagyok; csak az angolomat akarom gyakorolni; muvesz vagyok - igen igen eletmuvesz))
"riksa/car szir" - riksa uram
"aj em hir to help ju" - csak erted vagyok itt es azert h segitsek
"what are ju looking for, szir" - mit keres uram
"can i help ju szir"- segithetek uram
"nice buk szir, is it english" - szep konyv uram, angol
"nice bear szir, ali baba)" szep szakall uram, es allitolag olyan vagyok mint ali baba

Es ezek mind azert vannak h szoba allj veluk es valamit rad sozzanak)

A tegnapi nap jol telt. A red fort utan elindultunk a jama masijdhoz (india legnagyobb muszlim mecsete, 25 ezer ember fer be). Azonban miutan tobben figyelmeztettek h feher embernek nem biztonsagos most - nemreg vagy 10 nappal ezelott turista merenylet tortent- nem mentunk be. Csak korbejartuk.

Reggelizunk es megyunk a repterre. Irany del.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése