2010. szeptember 23., csütörtök

Repules-Moszkva repter

Kezdem mindjart az elejen)
Budapest repter - szerencsesen elvetettuk a joghurtunkat amit a malaria gyogyszer miatt vittunk magunkkal. Na nem baj. Teljesen udvariasan vettek el tolunk. Szinte annyira h meg is koszontem h elvettek)

Repulon-kis repulovel mentunk. Teljesen okes volt. A felszolgalt kajabol itelve csak jora szamitottam a repteren is. Amugy csak megjegyzem h Orsi le lehet fogyva mert a mellette ulo mongol holgy a felig megmaradt kajajat felajanlotta neki))))bezeg nekem nem merte...en megettem volna)

Moszkva repter-na de nem az jott mint amire szamitottunk. mind a juhokat betereltek egy kisebb helysegbe es 1,5 orat vartunk mig a tranziton atertunk. Nagyon vicces volt) mikor mar lattak h olyanok is vannak a juhok kozott akiket mar kellene fejni, vagyis mar megy el a repulogepe) akkor orditottak pajszengyers bording tu london plisz follo mi...vagyis mindenki aki londonba megy menjen utana...es ezt par percenkent mas mas desztinaciora megismeteltek...en probaltam az orosz kulturaval es nyelvvel rovid idon belul azonosulni, de arab nevet oroszos angol kiejtessel meg nem hallottam...eleg erdekes) mikor mar turelmunk kezdett elfogyni odaertunk a tranzit kontrollhoz...cipot le es atertunk. Utkozben meglattuk az elso turbanos indiai uriembert...szep volt)jo nagy bajusszal meg minden...lehet okelme volt a juhpasztor))amugy a repter oriasi tele meregdraga duty free shopokkal...

Meg 4 ora es ulunk fel a delhibe indulo repulogepre. Eddig minden a legnagyobb rendben foleg miutan az elso alkoholos echte orosz soromet is elfogyasztottam...

Daszvidanje) vagy valahogy hasonloan) hiaba na ra kellett jojjek h a szekely nemcsak az oltasokhoz nem ert hanem az orosz nyelvet sem uralja) kellokeppen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése